diumenge, 26 de febrer del 2012

Passeig per Ulldemolins

Després de tants dies de fred em venia tant de gust una passejada pel bosc!. Així que em agafat la motxilla amb quatre coses i la càmera de fotos, que no pot faltar mai, i cap a Ulldemolins falta gent!


Hem passat per un indret amb zona d'acampada on hi ha l'ermita de Santa Magdalena.

i on aquesta oca no a parat d'emetre sons cridaners, tot i que ha tingut el detall de callar i posar-se be perquè li  pogués fer la foto :)


 per un altre camí hem anat a l'ermita de Sant Antoni i Santa Bàrbara.




.......shhhhh.....(aquest personatge que es feia el dormit segur que es un follet del bosc que vigila que els visitats com jo no molestin gaire en aquest espai natural)....

i després hem anat en busca del riu Montsant tot passant per camins on monumentals conglomerats em feien aixecar els ulls constantment, cosa que m'ha fet ensopegar més d'una vegada.

L'aigua i el vent han anat erosionant aquestes muntanyes fent curioses "escultures" com aquesta que rep el nom de "Els tres jurats" (es veu que fa referència als tres jurats que fa temps formaven el consell del poble d'Ulldemolins)

al final hem arribat al nostre destí i no m'ha decebut gens, un indret d'aigües transparents on hem pogut gaudir una bona estona de la tranquil·litat del moment i del cant dels ocells.

Els peixos s'han acostat a replegar les engrunes de pa a les que els hem convidat.......també he tingut un altre visitant que no ha estat tant ben rebut per tots :). Ha estat un bon dia.

1 comentari:

Assumpta ha dit...

Què amable l'oca! hehehe

Ui... i el personatge de la soca? D'on ha sortit? :-) i... ehem... ja he vist l'altre visita, ja... :-))