dimarts, 7 de febrer del 2012

200 espelmes!!!

Avui fa 200 anys del naixement de Charles Dickens i per celebrar-ho l'Assumpta  va tenir aquesta idea

"Dickens 2012.- Homenatge on-line des de Catalunya"


I ens va fer aquesta proposta " us vull fer una proposta concreta, què us sembla si ens llegim un llibre de Dickens i el dia 7 de febrer posem la ressenya als nostres blogs?

Quin llibre? Tant hi fa, el que vulguem. 
Com hem de fer la ressenya? És igual, cadascú a la seva manera.
I si no tenim temps de llegir-ne cap però en vàrem llegir fa temps? Doncs fem un post recordant aquell que fa temps que vàrem llegir.
I si enlloc d’una ressenya volem fer un comentari més general o unes impressions personals? Doncs endavant. Mentre es faci referència a Dickens i, com a mínim, a una obra seva, ja està bé."

Doncs aquesta es el meu petit homenatge a aquest gran escriptor que durant tots aquest anys a crescut amb tots nosaltres.
Vaig recordar que de petita els meus pares em compraven aquestes revistes que recollien els relats dels clàssics i els tinc guardats com petits tresors perquè em van fer passar molt bones estones i van alimentar la meva afició per la lectura que ha perdurat fins ara.  



Allà on siguis Feliç aniversari!!!!!!

2 comentaris:

Assumpta ha dit...

Moltes gràcies per participar!! :-))

Saps? Veig que sou uns quants que recordeu haver començat amb Dickens a partir d'aquestes "Joyas literarias juveniles". És molt maco que les guardis! :-))

Margarida ha dit...

Oh, quina il·lusió recordar aquesta novel·la!!! Va ser la primera obra que vaig llegir de Dickens, i era de l'editorial Bruguera. Jo tenia uns 12 anys. M'agradava perquè era d'aquells llibres que, cada 4 pàgines, intercalava una amb dibuixos fent un resum. Si tenies ganes de llegir, llegies. Si volies anar de pressa, miraves les pàgines il·lustrades...
No sé si se'l va quedar un dels meus germans.... perquè no l'he tornat a veure.
Per això m'ha fet il·lusió veure'l aquí!
Petons