dimecres, 2 de juny del 2010

Misteri

No se que passa, últimament tinc visitants molt llunyans i seguidors del blog de mar enllà....algú sap per què passen aquestes coses? Per mi és un veritable misteri! Ja se que és una tonteria, però es que jo no vaig superar mai la fase del "per què"? :)

Hiroshima arrived from blogger.com on "Planeta aigua".

Sofia, Grad Sofiya arrived from blogger.com on "Planeta aigua"

Miami, Florida arrived on "Planeta aigua
Coimbra arrived from blogger.com on "Planeta aigua".
Sangam, Karnataka arrived from blogger.com on "Planeta aigua".
Penang, Pulau Pinang arrived from blogger.com on "Planeta aigua".
Raub, Pahang arrived from blogger.com on "Planeta aigua"
Jakarta, Jakarta Raya arrived from blogger.com on "Planeta aigua"
Mansfield, Nottinghamshire arrived from blogger.com on "Planeta aigua".

6 comentaris:

Assumpta ha dit...

Doncs no ets l'única!! L'altre dia l'Albert, del blog "El racó blaugrana" em deia que li passava el mateix!!

Li passo l'enllaç del teu blog a veure si entre els dos en traieu l'aigua clara ;-))

aigua ha dit...

Doncs jo no ho veig gens clar......deuen ser "visitantes" alienígenes! hehehe

Assumpta ha dit...

Què va!! És que els vostres blogs són molt seguits arreu del món!! ;-))

Gustaffsonn ha dit...

We zijn pas in onze opzet geslaagd wanneer onze klanten kunnen zeggen

Albert ha dit...

Jo sé més o menys què passa. Vinc de part de l'Assumpta.

Si t'hi fixes, a dalt de tot del teu bloc, hi ha una barra de Blogger. Entre els diferents botons que hi ha, n'hi ha un que diu "bloc següent". Això vol dir que si cliques allà, aniràs a parar a diferents blocs que Blogger ha decidit (suposo que aleatoriament) que han de ser visitats. El teu bloc i el meu es troben actualment en aquesta llista.

Jo ja fa més d'una setmana que rebo visites d'aquest tipus, però sé que algun dia o altre aquests visitants aniran a altres llocs quan cliquin "següent bloc".
Espero que m'hagis entès.
Adéu!

aigua ha dit...

Moltes gràcies Albert, doncs misteri resolt! :) T'has explicat perfectament :)