dilluns, 20 de setembre del 2010

Bestiari de foc

Dissabte ens van visitar algunes Besties de foc per participar en el correfoc que es va fer a la nit pels carrers de Reus. A la tarda passejant per la ciutat ens els varem trobar a la plaça Prim i vaig aprofitar per observar-los ben aprop i tot i que no treien foc, les seves mirades no eren molt amistoses :)




Aquest es el Senglar de l'Espluga de Francolí

des de l' Hospitalet de l'Infant ens visita El Cavallet de mar.

El Drac de Montblanc ens mostre el seu millor somriure

La Farnaca de Cambrils descansa esperant la nit

El Lluert de Castellvell portava els seus millors colors per participar de la festa.

El Drac Sokarrat d'Almoster ens mirava amenaçador impacient per fer la seva dansa de foc

i la Víbria i el Drac de Reus també van sortir a la nit dansant i escopint espurnes per espantar a petits i a grans.
Bona Festa!!!

5 comentaris:

Agnès Setrill. ha dit...

Em va encantar el porc senglar!
I els "Maclets".

Assumpta ha dit...

En aquestes primeres fotos, amb el Viena al darrera, encara és estrany que no hi surti jo... perquè hi era :-)))

Striper ha dit...

Son tots molt macos m'agraden!!

Jordi ha dit...

Em quedo amb el Drac Sokarrat. M'agrada!

Júlia ha dit...

Jo prefereixo les besties besties!!