dimecres, 18 de febrer del 2009

Quin regal!

Avui he anat a comprar quatre cosetes per casa, uns gots, uns draps de cuina.... he badat una estona per la botiga, m'agrada mirar aquells prestatges plens de plats, gots, estris de cuina, potets, imants per la nevera........ i desenes d'objectes que no serveixen de gaire.
Quan he pagat m'han fet aquest obsequi tant....tant....no tinc paraules, però un regal és un regal i li he agraït educadament a la amable caixera el detall.



Quan he arribat a casa he obert el pot i.............. (cliqueu la foto i veureu el que m'he trobat) .


No tots tenim la mateixa sort que tu Assumpta :)

7 comentaris:

Assumpta ha dit...

Ostreeeees!!! Aigua, xiqueta, no sé si riure o posar-me a cridar directament... o dir allò de: Què fort!!!

Ara bé... una genialitat teva fer-li la foto, eh? jajaja... sí, de veritat que sí :-)))

Anònim ha dit...

mare meva què és això??? ja ho pots tornar!!

mossèn ha dit...

ostres ... com un huevo kinder !!! ... enhorabona !!! ... un servidor, malauradament, és assidu a la frase de : sigue buscando, hay miles de premios !!! ... salut

Striper ha dit...

Aixo millor no menja veritat?

Jordi Casanovas ha dit...

potser el regal era el de dins...

Alegria De La Huerta ha dit...

Jajajja... doncs mira que t'anava a dir que el pot era ben maco i tenia un toc retro... però bé... el regalet no te digo!!

aigua ha dit...

Assumpta em va fer una mica d'angúnia immortalitzar el "regalet" :)
Potser si que ho tornaré cesc no macava de fer el pes:)
Benvingut al Planeta aigua mossén, m'agraden més els regalets del ous kinder :)
Potser en algun lloc s'ho mengen! :)striper
Doncs ja se'l poden quedar Jordi i Benvingut al Planeta aigua :)
Si,si alegria jo també he pensat que potser net el podria aprofitar :)però va ser que no :)))