dijous, 14 d’agost del 2008

De vacances

Son moltes les famílies i parelles que aprofiten la calor per fer uns dies de vacances......

La família Cigonya està passant el temps d'estiu en un bonic átic de la ciutat de Lleida. Sovint se les pot veure sobrevolant majestuoses pel cel lleidatà.



Aquesta jove parelleta d'ovelles no amaguen el seu amor mentres descansen d'una excursió per Baqueira.



En el Plà de Beret ens varem trobar la Sra. Euga amb el seu fill, prenent el sol i passejant tranquilament .



La Sra. Oreneta passa el temps estiuenc a Benavarre cuidant el seu petit, en companyia del seu company, que en aquell moment era caçant mosquits pel seu estimat fill.



Descançant sobre un prat verd de la Vall d'Aran la Sra. Vaca i la seva filla es van trobar amb unes amigues amb les que estan passant un bonic dia d'agost.


Espero que la família blogaire estigui passant també un bon estiu! A partir d'avui si feu click damunt les fotos, s'ampliaran!

14 comentaris:

Striper ha dit...

si si estic pasant unas bones vacances.I TU?

Anònim ha dit...

Uf aquestes són les famílies més tendres i tranquil·les que he vist a l'agost... quines fotos eh, uf són teves? jo amb això desconnecto de tot :) jeje a cuidar-se molt!

aigua ha dit...

Perfectes vacances striper gràcies :)
Intento posar sempre fotos que faig jo Cesc,totes aquestes son meves :)

Anònim ha dit...

Són genials Aigua :) nanit :)

horabaixa ha dit...

Hola Aigua,

No saps com m'agrada veure que hi has posat coses noves.

M'agraden les fotos, els comentaris que fas, el peixet que surt per aqui, i les bombolletes.

Tens una bona mirada i una bona manera de fer-nos particips.

Una abraçada

aigua ha dit...

Moltes gràcies horabaixa....senta bé rebre floretes :)

Jordi Pinyol ha dit...

Ben retornada siguis per aquests móns blocaires!

Ja veig que has aprofitat bé les vacances. Bona visió aquesta de les vacances del regne animal. Sovint els tenen oblidats a aquests éssers. Les ràdios, les televisions i els diaris no paren de parlar dels humans que van amunt i avall, que van o tornen de vacances, de les cues que fan o de les emprenyamentes que agafen i en canvi mai tenen en compte com són les vacances d'aquests altres éssers entranyables.
;)

I mentre hi ha qui ja comença a tornar de les vancances, d'altres per aquí estem esperant que s'acabi l'agost per gaudir d'uns dies de vacances el setembre (ja hi comença a haver ganes..)

;)

Jesús M. Tibau ha dit...

un post molt bucòlic. Bon estiu

Anònim ha dit...

Quina pau i tranquilitat transmeten aquestes bestioles, bestioles? quants "humans" harien d'aprendre d'elles. Carme.

Annabel ha dit...

Aigua, on visc no hi ha cigonyes però fa uns dies vaig vore una parella en La Guardia, són precioses i abunden en la terra de la meua mare (Càceres) potser per això m'agraden tant.

Fins prompte.

Striper ha dit...

Hola Aigua:
El lloc que em demanes es a Tortosa els jardins del princep, i les escultures son de Santiago de santiago.

Assumpta ha dit...

Quines fotos més precioses!!!

Si em permets et poso a la meva llista de blogs per visitar :-)

M'agrada la fotografia (tot i que no hi entenc gens, eh? com a aficionada total... vull dir que "m'agrada veure fotos ben fetes") i les teves són molt maques!!

aigua ha dit...

Gràcies Striper!
Tu ja ets entre els meus esquitxos Assumpta i tu també striper :)

Assumpta ha dit...

Esquitxos!!! jejeje què bonic!! :-)