dimarts, 27 de gener del 2009

El silenci

Era dins d'una cambra amb parets platejades de metall. Ella dormia amb un son tranquil, amb la seguretat que et dona estar dins de casa, en un lloc conegut i proper. Però aviat es va trencar la pau, les parets es van començar a moure amb moviments secs, com els batecs d'un cor gegant i un aire fred s'anava escolant per tota la cambra.
"Allò" seguia colpejant les parets del dormitori deixant marques bonyegudes sobre el fred metall. Va començar a sentir por i a tremolar de fred , es va amagar sota els llençols i va tancar els ulls, no s'atrevia a mirar, el so era molt fort i no paraven de donar cops, va sentir el seu alè gelat.....

De sobte alguna cosa m'ha fet despertar del mal son.....el silenci, un silenci total, ja no corre el vent pels carrers, ja no sacseja violentament els cansats arbres, ja no fa tremolar persianes ni finestres, s'ha cansat de molestar i a marxat per unes hores........ silenci........

M'arrauleixo sota la manta i escolto el silenci, la cambra torna a estar en calma i jo m'adormo amb un somriure.

10 comentaris:

Jobove - Reus ha dit...

tranquila que crec que demà el vent afluixarà i tornarà el bon temps

petons

Assumpta ha dit...

Aquesta nit jo també he somiat quelcom semblant :-) Anava en una petita barqueta i sentia molt fort el soroll de les ones (que suposo que, en la realitat era el vent que estava fent)... quan m'he despertat i he notat que el vent havia parat també m'he tornat a dormir tranquil·la :-)

A veure si dura una mica aquesta calma :-)

Striper ha dit...

El vent i quin vent jo vaig treure la Lluna a fer pipi i la vaig que tenir que afafar en brazos al tornar per que el vent se l'emportava.

Anònim ha dit...

No tinguis por, el silenci s'emportarà també el vent.

aigua ha dit...

Així ho espero té la mà
Es curiós com coses externes poden entrar dins els nostres somnis oi Assumpta :)
Ostres striper només faltaria que ara que la Lluna te un bon amic se la emporti el vent!
Desitjo que marxi uns dies aquest vent Cesc dormir amb ell a la finestra no es gaire relaxant :)

Assumpta ha dit...

Sí... entren de fora i es barregen amb el subconscient... i creen somnis :-)

Jesús M. Tibau ha dit...

T'informo que he inclòs un post teu a la meva secció de Blogs degustació d'avui.

Anna ha dit...

Quina angoixa, sort que ha tornat la calma i amb ella el somriure. Bonic.

aigua ha dit...

Gràcies Jesús M quina sorpresa! :)
Benvinguda Anna

horabaixa ha dit...

Hola Aigua,

Que t'he de dir que no hagi dit cada cop que entro en el teu blog?

Preciós !!!!!

Una abraçada