dilluns, 4 de gener del 2010

Coc ràpid

Alguns pensareu "uffff....més menjar després de tants dies atipant-nos" :) però com que jo fa dies que no surto gaire de casa per culpa d'un graaaan refredat i diuen que venen dies de moooolt però que mooolt fred, us deixo una recepta que podeu fer aquestes tardes gèlides i de pluja , és fàcil de fer i agrada a tothom.

Necessiteu
3 ous
1 sobret de llevat
1 iogurt de llimona
2 mesures de iogurt de sucre
1 mesura de iogurt d'oli
3 mesures de iogurt de farina


Es barreja tot i es bat amb la batedora. Ho posem en un motllo i ho fem coure al forn que haurem escalfat una estoneta abans, a 180 graus uns 40 minuts. (Això depèn del forn, jo sempre ho tinc una mica més, per veure si està cuit podeu punxar el coc amb un escuradents, si surt net es que ja es prou cuit)


Desprès li podeu posar per sobre sucre glas o sucre fi, al gust del consumidor.


I ja està llest per menjar!..... es un coc fàcil de fer i ràpid.....ràpid de menjar, a casa no dura ni un dia!

8 comentaris:

Striper ha dit...

Aixo es un cop amagat te molt bona pinta.

Assumpta ha dit...

Doncs mira, n'agafo un trosset, eh? :-))

Mmmmm... boníssim!!! :-)))

(N'agafo un altre trosset jejeje)

Tete ha dit...

Si es la que he provat mes d'un cop, us asseguro que està per llepar-se els dits!!!!!

sànset i utnoa ha dit...

Jo aquesta recepta la vaig aprendre a fer al cole. Però hi ficava un yogurt de maduixa! Per gustos...

Recupera't!

*Sànset*

Agnès Setrill. ha dit...

Exactament igual, però en versió més dietètica: Canviant la farina per farina integral, la sucre per sucre morè, i el iogurt descremat, ah! i la ratlladura de la pell i una mica de suc d'una llimona.
També és molt bo!
(Encara que després m'ho menjo acompanyat amb xocolata...jo no tinc remei!!! :-)

aigua ha dit...

Sànset jo també vaig variant els gustos del iogurt i sempre queda bonissim :)
heheheAgnès les intencions son bones :) de totes maneres segur que és més sa com ho fas tu :)
Ja no en queda Assumpta :)

Assumpta ha dit...

Clar que no en queda jeje me'l vaig acabar tot jo! :-))

Anònim ha dit...

Ostres, si tens els mateixos plats que jo!!